سراب!!!!


زنــــــــــــــــــدگی،،سرگذشت درگذشت آرزوهـــــــــاست....
by : x-themes

سراب!رد پای تو کجای جاده پیداشد؟؟؟

کجا دستاتو گم کردم؟؟که پایان من اینجا شد...

کجای قصه خوابیدی!!؟؟که من تو گریه بیدارم؟؟

که هرشب...جرم دستاتو به آغوشم بدهکارم...

             تو با دلتنگی های من...

            تو با این جاده همدستی...

           تظاهر کن ازم دوری...

            تظاهر میکنم هستی...

تو آهنگ سکوت تو به دنبال یه تسکینم...

صدایی تو جهانم نیست...فقط تصویرو میبینم...

یه حسی از تو در من هست که میدونم تو رو دارم...

واسه برگشتت هر شب...درا رو بازمیزارم...

سراب!ردپای تو کجای جاده پیدا شد؟؟؟

کجا دستاتو گم کردم؟؟؟که پایان من اینجا شد؟؟....

             

2pd4zie9nwojug40lxvb.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 17 تير 1392 11:47 |- exe -|

ϰ-†нêmê§